Wednesday, January 19, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Ustaz Amirul

Salam..
Bila tgk iklan drama Ustaz Amirul nie teringat lak aku kejadian kat pasar nelayan minggu lepas...

Alkisahnya...lepas2 memborong lauk basah di pasar...aku pun balik la ke keta...
Kebetulan lak kat seberang jalan sana lalu la a couple (baru kawin kot)...
Lakinya segak...puannya ayu...
Aku pun kira2 terlekat jgk la tgk muka depa tue...
Sampai kan terover pulas kunci ketaku itu...
Menjerit enjin...aduhhh!!! malunya aku bila couple tue tgk kat aku...

Sebenarnya aku tak tgk sgt pun kat isterinya...
Mata aku lebih terarah pada suaminya tue..
Suka tgk bukan sebab hensem...
(wlupun mmg dia boleh dikategorikan dlm kelompok ber"rupa")..
Tapi sebab bila tgk muka dia tue nampak terpancar unsur2 islamic gitu...
aku sukaaaa!!!!!..
Tak tgk lama la tapi..ajegiler ko..nanti depa perasan lak aku dok usha depa...;p


nota kaki :
- bila broadband telah bertukar menjadi berukband...aku terpaksa meletakkan noktah sebelum aku sihirkan broadband aku nie menjadi seekor beruk...(rasanya nak dekat 20 kali disconnected...ntah2 lebih..tak plak aku kira...tapi yg pasti hatiku dh mula panas...grrrrrrr...) 

0 comments: