Thursday, January 6, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Nasi Lemak Bungkus & Wanita Cantik

Sarapan with nasi lemak...sedap tue...boleh menggemokkan aku..huhuhu...Sejak bekerja di sini aku mmg selalu makan nasi lemak bungkus..samada beli sendiri ke or ofismate beli ker..pendek kata dlm seminggu tue mesti akan makan..Tabiat aku klu nak makan nasi lemak..bukak je bungkusan mesti belek2 dulu info paper wat balut tue...takat nie byk jgk la info menarik yg aku "terbaca" ;p..Nie aku nak share satu info yg aku terbaca masa nak makan nasi lemak..ehehehe..WANITA CANTIK PADA USIA 31 TAHUN...

Result dari satu kajian yg dibuat di London mendapati rupa wajah seseorang wanita yang paling cantik akan lebih terserlah ketika dia berusia 31 tahun. Terdapat juga beberapa wanita yang dlm lingkungan awal 30-an kelihatan lebih menarik dan berkeyakinan tinggi daripada wanita yang lebih muda.Cantik is universal, bukan setakat bersandarkan kepada rupa paras tapi keyakinan diri yg tinggi dan gaya penampilan seseorang juga boleh menjadi antara faktor yg mempengaruhi kecantikan. 70% koresponden memilih keyakinan diri, 67% rupa paras dan 47% memilih gaya penampilan - sumber KOSMO

So..ladies out there..yg masih belum sampai umo 31 tahun tue bersiap sedia la untuk hari tersebut ye...and bagi sesapa yg dh terlepas tue..cuba cari balik gambar yg korang tangkap masa umo 31 n compare dengan sekarang or tahun sebelumnya..nampak tak kecantikan anda lebih terserlah time tue?? tapi jgn la amek gambar baru lepas bgn tido lak..confirm2 la kureng sikit ;p..bagi sesapa yg sedang di alam 31...Selamat Menjalani Tahun Kecantikan...

Apa2 pun..semua org cantik sebenarnya..kecantikan sebenar terletak di mata org yg melihatnya dan kecantikan yg ada pada setiap org tak sama letak duduknya..satu yg harus diingat ----> KECANTIKAN ADALAH HAK MILIK SETIAP INSAN..;-)


This is not me..;-)

Sumber gambar : mr google

0 comments: