Wednesday, January 26, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Dato' Mukhriz Tun Dr. Mahathir

Dato' Mukhriz Tun Dr. Mahathir


Salam..
Pagi tadi jabatan aku ada organize satu event di Jerlun..
Perasminya ialah Dato' Mukhriz Tun Dr. Mahathir.

Tapi malangnya, Dato' tak hadir...
Dato' Abu Hassan Sharif yg merasmikan program kami...
Tak tahu sebab ape Dato' tak hadir...
Buat andaian sendiri je...hehehe

Tadi tgk Buletin Utama baru la thu sebab pe Dato' tak hadir program kami...
Rupanya Dato' menghadiri majlis rasmi di KL...
Berkenaan Google yg ingin membuka pejabat cawangan kedua di Asia..
Tak brape fokus kat berita so tak dpt nak cerita lebih detail...

Tapi yang penting skrg aku dh tahu sebab pe Dato' tak hadir majlis kami...
Beliau sedang menjalankan Khidmat Untuk Negara...;-)
Sama seperti aku dan rakan sekerja yg merealisasikan slogan "Rakyat Didahulukan" pagi tadi...:-)



5 comments:

sudirman said...

dato mukhriz baik orgnya..man da berapa kali jumpa...

Ati Masrif said...

salam kenal,

sampai begitu sekali nak tau na..

mesti penyokong kuat ye.. ^__^

RaNiA said...

sudirman : wah..seronoknya..saya belum ada peluang lagi jumpa Dato'..

ati masrif : teringin nak jumpa Dato'..tak penah jumpa..igt dpt la tgk live..tapi tak kesampaian lak hajat tue..huhuhu..

Kakzakie said...

salam kenal...

hampa la tu tak dapat jumpa. Ala.... tengok je dalam tv selalu keluar dah gambar dia...

RaNiA said...

ati masrif : salam kenal kembali (sorry tadi lupa lak nak menyahut salam..hehehe)

kakzakie : salam kenal kembali..hampa la jgk..hehehe..dpt tgk live syok sikit..kot2 la leh laga2 pipi...hahahaha..tak senonoh tul la...;p