Tuesday, January 4, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Cam Betul Je Khabar Tue!!!!

Salam semua....

2 3 hari nie aku ada terdengar2 akan berlaku rombakan di office aku...
Masa aku kena p wat keja kat tempat len..time tue la depa baru nak bukak cerita...hampeh tul...
Tertinggal sudah aku berita sensasi tersebut...cissss...

Masuk ofis thari tue...member aku kata dia mungkin kena wat keja yg sama lagi..
Aku plak katanya mungkin takkan sama dh ngan depa..jeng3x..suspenyerrrrrrr!!!! 
Tapi aku wat2 cool je la wlupun hati berkobar2 nak tahu...hahaha...poyo tul la...

Pagi nie awal2 lagi dh p ngadap big boss...
Lama plk kena tahan..siap kena suh minum kopi n makan goreng pisang lagi...
Tue yg wat aku tak brape berkenan nak jumpa big boss pepagi tue..tolak rezeki tul kan aku nie...hmmmmm

Masa p breakfast tadi..bos kecik tya bos besaq ada ckp pe2 tak pasal nak tukarkan aku ke bahagian "itu"...
OMG....kenapa bahagian "itu"???..big boss tak kata pa lak tadi...hmmm

Aku harap2 tak betul la...tapi petang tadi ternampak lak member aku pegang carta organisasi yg diconteng2...
Kelihatannya mcm nama aku diletakkan di bahagian "itu"...
Aku baru nak usha lebih2...member aku dh rembat kertas tue ke pangkuan dia..hampeh tul la...
Bukan ke "sharing is caring"???....
Sungguh tak caring kawan aku tue...cissss kali kedua!!!!...

Bahagian yg agak mencabar bagi aku yg baru setahun jagung nie...
Tapi kena anggap ini sebagai satu cabaran...
Kalau la betul aku kena tukar ke bahagian "itu"..aku harap aku dapat buat yg terbaik...

Tak nak ckp lagi la....
Susah ati bila terkenangkan...
Tunggu dan lihat je la...huhuhu...

Mungkinkah dari ini.....

Kepada ini...?????

Dok google2 terjumpa lak gambar my big boss nie...
femes jgk bos aku nie..siap masuk tenet lagi...heheheh...

              

2 gambar kat atas tak related pun ngan cite aku nie...
cuma teruja tgk depa punya pose..sama ko....hahahaha!!!!!!



sumber gambar : mr. google

0 comments: