Tuesday, January 18, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Kinder Bueno...Akhirnyaaaa!!!!!

Salam...
Semalam aku ke Langkawi to attend a meeting..
Dan semalam jgk aku borong 2 bundles of kinder bueno (1 bundle ade 3 paket je..hehehe)..
Bukan tak leh beli kat tempat len..it's just that kat Langkawi muroh la siket...;p

Actually ari tue aku dh beli dh masa ade program di Langkawi..
After program terus balik umah parents aku..
Of course la letak choc dlm fridge dgn impian nak makan esok or lusa...
Ralik punya ralik..lupa dh kat choc tue sampai la aku balik ke KK balik..

The next weekends..cam biasa berdesup balik PP setelah check out at 3.30pm...
Xtvt biasa bila di rumah..buka peti sejuk..tgk kot ada pe2 benda yg leh dibaham...
Slalunya takde pun..tapi ntah la rasa syok lak dok bukak pintu fridge tue..
Freezer pun aku taram bukak..padahal dh tahu dh dlm tue ade ais batu, ayam or daging yg telah dilabelkan oleh abahku je...hahaha

Tetiba teringat lak kat my kinder bueno...
Cari peti nie takde..bukak peti sana pun takde..aik mana lak dak nie pegi?????
Cari punya cari..siasat punya siasat...akhirnya detective dpt merungkai misteri kehilangan...
Adik aku dh balun sampai habis...siut jer...tak tinggal sikit pun...tamak haloba tul la...
Tapi silap aku gak..tak gtau kat dia awai2...
Tapi akukan dh kata aku lupa pasal choc tue...so tak leh la salahkan aku..ye tak???? (huhhh alasan semata!!!)

Kali nie amek ko...aku beli 2 terus...
Tapi bukan la aku balun sorang...satu aku bwk ke ofis..bedak2 kat kengkawan aku nie hah..aku kan kawan yg baik hati..huhuhu...
Yg paling best..padan muka adik aku tak dpt abiskan kinder buenoku..hahahahaha..i loikeeeee!!!!!!!

Totally mine..hahahah!!!!



0 comments: