Wednesday, January 5, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Minyak Nek Lagi..Asyik Nek Je Nie..Bilanya Nak Turun????

Ayoyoooo...
Apa nak jadi nie?????...asyik nek jer...
Hari nie RON 97 nek lagi sekupang dari RM2.30 ke RM2.40...
Eventhough aku bagi keta aku minum RON 95 je..tapi aku tumpang hangin jgk bagi pihak kawan2 yg guna RON 97...

Minyak nek rega...huhuhu

PERINGATAN KERAS
'Jangan Ditiru Aksi Ini'


Kenderaan Bebas Minyak - Pilihan Pertama

Kenderaan Bebas Minyak - Pilihan Kedua


Minyak kenderaan nek...
Minyak masak sold out...
Pendek kata yg namanya minyak suma bermasalah..kecuali Minyak Cap Kapak..Minyak Hitam..Minyak Dagu dan mereka2 yg sewaktu dengannya...;p

Lepas nie kome masak rebus2 aje udah ler...
Lebih sihat dari sudut kesihatan...
Lebih jimat dari sudut kewangan...hehehe...
Tapi masalahnya sekarang...larat ke nak makan rebus je tiap ari...mau muntah aku...wekwekwekkkk...

Ada org kata...minyak kurang di pasaran sebab hujung tahun kilang minyak byk yg cuti...
Cam tak logik jer...huhhh!!!

Minyak dh nak abis nie..kena beli dh nie...
~ Kak Pah Bedah ~

"Sorry kak..minyak bo liaw la..."
~ Tokey kedai runcit Tong Sap ~

"tadak jgk..merebus je la aku malam nie...!!!"
~ Pasar Mini Kira Wang ~

Padan la minyak abis...abg nie borong sakan...
Sorang 1 kg je bang...

Sedapnya koripap...kalau rebus ke..kukus ke..agak2 sedap tak???


Sumber gambar : Mr Google


0 comments: