Monday, January 10, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Tak Sempat...

Nape ek rasa cam busy je sekarang nie..
Busy ke..wat2 busy ke..tak dapat la nak dipastikan...

Ingat2 cam nak join je Contest Anugerah Sudirman..klik sini..tapi tak thu la bila boleh nak start ngarang..
Nampak cam senang je..yelah nak cite pasal mak kita..tapi tak thu nak start dari mana...
Tapi insyaallah..akan aku usahakan cari masa tuk join contest nie..
Join bukan sebab nak adiah..coz aku nie klu masuk ape2 contest pun tak pernahnya nak bernasib baik...;-(
Join sebab nak tgk aku leh tak menterjemahkan perihal mak aku secara bertulis..hehehe..

AJL baru je abis..sepinggan mee goreng wat peneman..
hai mana tak makin gemok aku nie...huhuhu...

It's sleeping time...so kepada kamu2 semua..
SELAMAT MALAM!!!!!

p/s : sesapa nak join Contest Anugerah Sudirman tue sila2 lah...tak jadi follower pun leh join gak (kata Sudir..)

0 comments: