Monday, January 10, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Mark Nak Tutup Kedai

Salam..
Malam tadi kawan FB aku msg aku..thru FB chat la of course...;p
Dia ada problem ngan FV dia..hehehe..aku nie mcm FV expertise je kan...hehehe...
Then dia tya aku betul ke March 15th nie FB dh takde...
Hah...terkejut jap aku...almaklum la..aku nie bukan jenis amek tau sgt pasal benda2 nie...
On FB pun sebab nak men FV and benda2 yg sewaktu dengannya je...
Jarang la aku nak menjelajah ke page org..

Dia share link news yg di baca tue...
From that news mmg si Mark kata nak tutup kedai sebab tak tahan terlalu stress jaga kedai dia nie...sian dia kan...;p
Aku baca la komen2 bawah news tue..giler ramai tak setuju dia tutup kedai...
Macam2 la sebab depa tak setuju...tapi of course la sebab paling utama coz sedara mara dorang, kengkawan dorang dok tempat jauh2..dok negara len..n hanya FB nie la penghubungnya...
Apa2 je la kan...klu korang nak tahu lebih lanjut..baca ler...

Mark Zuckerberg yang stress....

sumber gambar : mr google

0 comments: