Wednesday, March 16, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Selasa Rabu Khamis

Salam...

Bermula sudah episod cuti 3 hari aku..
Selasa, Rabu & Khamis...
Hari nie masuk hari kedua aku bercuti..
Hmmm..tak kemana pun..dok umah jer..
Kebetulan pulak saudara dari Perak n Semenyih datang bercuti..pagi tadi baru balik...

Apa motif aku bercuti sebenarnya pun aku tak thu..
Kononnya sebab akak aku nak balik penang..
Kononnya lagi sebab aku nak ajak dia pegi la jenjalan ke mana2...
Tapi semuanya tak menjadi pun...
Yang jadi hanyalah lepak di rumah..melayan kerenah si aina yg kadang2 menaikkan darah aku...
Nak makan itu, nak makan ini...bola milo, ais krim, jeruk, air gas, air ribena..macam2..
Kita nie dok risau dia sakit perut masuk mcm2 dlm perut tue..
Tapi budak2 kan...mana nak paham..klu dh kata nak tue..ckp la ape pun..tak jalan jgk...

Esok dah nak hantar dorang balik KL..
Nampaknya mmg tak ke mana la jawabnya..
Malam tadi je pegi makan Char Koew Tiaw..
Tue pun jenuh melayan kerenah budak bertuah sorang nie..
Nie tadi baru je buat jatuh ais krim atas karpet..
Ntah apa yg dok kejar pun tak tahu..berlari sana sini...
Nie dok dgr men air plak..kena pegi tengok budak bertuah nie..apa ntah projeknya...


Char Koew Tiaw Sg. Dua

4 comments:

Naz Zara said...

TAK SUKE laaa entri ni! buat naz lapar jer..uwaaa..nak sikit boleh ;)

RaNiA said...

naz : hehehe..lapa ek..jom2 kita p makan..

Izan said...

weh, jadi baby sitter ke weh... =)

RaNiA said...

baby sitter la sgt...mak tiri nieh..hahaha..tapi sian lak kat dia..asyik kena marah je..tak layak jadi mak lagi nie..huhuhu...