Monday, March 21, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Broadband @ BERUKband

Salam...

Panas..hangin..sakit jiwa...semua ada...
Sungguh teruk connection broadband aku sekarang nie..
Nak kata sebab aku amek pakej murah...adik aku yg amek pakej mahal pun dok merungut...
Tue pun ada hati nak suruh aku down grade pakej...

Tak payah la dok sibuk-sibuk buat promotion sana sini klu kualiti coverage masih di takuk lama...
Nak untung tapi kepuasan pelanggan tak di ambil kira...
Takut nanti bukan makin ramai yg amek pakej awak..tapi mungkin makin ramai yg terminate service awak..


"Kesayangangku"


thanks to : mr. google

10 comments:

suri solehah said...

salam..huhu..kita sebenarnya..sama..3G..malu2 kucing..kadang Grrrrrr gak

RaNiA said...

w'salam kak suri..sya slalu grrrrr...tapi hari nie grrrrr ganda dua tue..huhuhu..

Mama Kembar 3 said...

berukband ni mmg camtu, slalu mencabar kesabaran kita kan huhuhu

RaNiA said...

betul tue mama..hangin satu badan..:(

Naz Zara said...

mmg pon..esp kalau tggl tgh2 town..gprs jer yg kuar..

RaNiA said...

yup naz...kalau tgk kaler hijau tue mmg dh tahu dh gprs..tunggu jap je..terus disconnect line tue..

kakchik@ella said...

kakchik pun dah lama terminate yg kc punya. servis dia mula2 best .. laju .. lama2??? haih .. lagi lembab dari siput babi berlari. hihi ..

zora said...

mngkin tsunami kat jepun kot..sbb 2 la cnnction blur skit...

RaNiA said...

kakchik : siput boleh lari ek..baru tahu..hehehe..

RaNiA said...

zora : mungkin la kot...huhuhu.