Wednesday, March 9, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Kurun Bila Nak Siap Nie?????



Salam...

Aku dah balik dari Tg. Dawai...
Ingatkan nak la bersenang lenang petang nie..
Hmmm..angan-angan tue buang ke laut je la...
Baru teringat report tuk mesyuarat Ahad nie tak siap lagi..
Aduhhhh..Khamis nie dh nak kena submit lak...
Masalahnya..aku pun tak pasti report apa yang dorang nak..
Haiii..bila kurun la nak siap report aku nie..
Naik muak dah dari hari Ahad sudah dok ngadap benda nie...
Redah je la...
Nanti yang nak menjawab aku jugak..
Tak dapat jawab..padan la ngan muka aku..huhuhu...
Wish me luck ye kengkawan...:-)


sumber gambar : mr google

2 comments:

Izan said...

nadia, aku wish ko luck yer... don't worry aku tau ko blh wat. yeahh... =)

RaNiA said...

insyaallah..harap2 gitu la...tak sabar nak tunggu esok..huhuhu..