Wednesday, April 27, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Semerbak Bau

Assalamualaikum..



Nampak tak apa yang ada kat sebelah laptop aku tu???
Ok...meh aku close up kan....


Hahh..tu diaaa..Pulut Durian ko...
Housemate aku belikan tadi dan di saat ini bau durian dah semerbak satu rumah...
Maka secara rasminya pada jam 11.45 malam, aku akan makan pulut durian aku ni...
Jemput makan semua...;p...

16 comments:

Nor Moscow said...

kat moscow nipun ada serawa durian gak..hehe..jangan tak caya..tapi kalau dapat makan pulut dgn durian fresh cam kat ataih tu..lagi best kan? jeles..jeles...!!

Ati Masrif said...

tak panas ke cayang oii..
bila nak tido nanti :)

Permata Ixora (Apie & Izua) said...

sedapnye....dah lama x rasa pulut durian....nak skit nadia....

anitaare said...

dik makan pulut tgh malam dik..hem sodap tu

kakchik@ella said...

Fuhhhh .. sungguh la jeles sbb kc mmg tgh teringin sgt2 nk mkn durian. hihi

アヌム ちゃん~~ said...

singgah kembali..wah durian.sedapnyeee :D

suri solehah said...

memang semerbak..sampai umah akak..terliurlah pulak

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ishhh; awat tak nampak gambar ni ?
haha..



*jeles betul sebab kReen mmg takleh makan pulut. hangen..

RaNiA said...

nor moscow : durian fresh memang best sgt2..hehehe..

RaNiA said...

ati masrif : hehehe..tak panas pun kak..elok je tido lepas tue...hahaha

RaNiA said...

permata ixora : nak ker...alamak..dh abis la azua...hehehe

RaNiA said...

anitaare : a'ah ler kak..mmg sedap pun..durian tue walaupun kaler putih tapi mmg ler sodapppp...;-)

RaNiA said...

kakchik@ella : hehehe..skrg dh byk jual kak..tinggal kena pandai pilih jer..yg sya makan tue mmg sedap..;-)

RaNiA said...

アヌム ちゃん~~ : hehehe..mmg sedap pun...

RaNiA said...

suri solehah : sampai rumah akak ek???hehehe..sya pun terliur nie..hahaha

RaNiA said...

azrina0307 : alamak..tak nampak ek??? hahaha...tak leh makan pulut gantikan ngan nasi kak..sedap jgk..