Thursday, April 14, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Sarapan Di KFC - Part 2

Assalamualaikum....



Pagi ni sekali lagi aku dan kawan-kawan meredah traffik ke KFC..
Ini gara-gara email yang aku bukak pagi tadi daripada KFC yang tengah sakan promote KFC a.m. Cheezy Egg Bun Combo..

Kali ni kami pergi jauh sikit..KFC 24 jam di Stadium Darul Aman..
Kebetulan hari ni aku pakai heels..
Kawan aku pulak parking kereta jauh ..
Aduh terpaksa menapak ke sana..layan aje la...

Masa sampai di depan KFC ada sorang pekerja dia tengah bersih-bersih..dia tegur kami...
"Kak..KFC bukak pukul 10.30.."
Hah..apakehey semuanya ni???? (dalam hati je la..)
Aku tanya balik "Bukan ke 24 jam ke??"
Dia balas "Semalam diaorang repair dapur, so hari ni bukak lambat sikit"..
Pulak dah...kempunan lagi hari ni...;(

Last-last kami makan roti jala je di gerai dekat-dekat stadium tu..
Nak pergi ke restoran 24 jam satu lagi risau pulak..
Takut nanti ada je halangan..masa pun dah tak mengizinkan..
Pagi tadi kami sampai ke pejabat semula jam 11.00 pagi..huhuhu..