Tuesday, April 26, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Budi Bahasa Budaya Kita

Assalamualaikum..

Aku baru balik dari bank..pergi bayar bil air / api..
Ada ke patut staf kaunter tu main campak je bil kat atas kaunter tu..
Boleh je dia letak elok-elok...tak pun hulur je kat aku...
Time kawan aku berurusan dengan dia, aku usha habis-habisan kat dia..
Nak tengok dia buat yang sama ke tak..
Boleh pulak dia hulur elok-elok..
Mungkin dia perasan kot aku dok usha dia..
Tahu takut...hahahahah...


5 comments:

Miecyber said...

Bahasa Jiwa Bangsa

Robot ada perasaan

RaNiA said...

Setuju...

Nieza said...

ya berbudi bahasalah dimana saja kita berada..:)

RaNiA said...

nieza : setuju setuju..tambah2 bila deal dengan customer..

Permata Ixora (Apie & Izua) said...

dia jeles kat ko kot....tue dia campak je bil ko...mungkin hari tue ko le plk meletop....kikikihhhh