Monday, April 25, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Naik Turun Naik Naik Naik

Assalamualaikum...

Tengahari tadi aku ke Tesco dengan officemate sementara tunggu fotostat siap..
Pakat-pakat dok timbang berat...
Aku baru je timbang tak sampai sebulan dan memang berat semakin meningkat tiap kali aku naik mesin penimbang tu...
Dulu pernah jugak merasa berat turun banyak..tapi sekarang mimpi je la..
Tiap kali timbang..angka makin bertambah..
Tadi timbang turun sikit je..tak sampai pun 1kg...
Rasanya takde beza dengan dulu sebab dulu aku timbang lepas makan kenduri..hahahaha..
 Tadi lepas timbang pergi pulak makan KFC..
Petang balik rumah cicah pelam dengan kuah rojak Mak Bee..pastu makan nasi pulak dengan housemate...
Ishhh memang A la usaha nak turunkan berat aku ni...


2 comments:

Miecyber said...

Selamat berjuang....Hehehehe

KTM lancar Tiket 1RM

RaNiA said...

miecyber : gracias gracias..heheheh