Tuesday, February 1, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Muka Gatal..Gatal Muka..

Salam..

Seminggu nie muka aku asyik je la gatal...
Nak kata tak cuci muka..3x sehari aku cuci..kadang sampai 4x..
Asal balik keja ke gatal...asal gatal je balik keje..huhuhu...
Silap makan ke ape nie??..
Ke sebab byk sgt makan..lemak tgh membina empayar kat bawah dagu aku nie sampai rasa gatal2..
Sib bek kuku dah pendek..klu tak mau org kata kena cakar rimau...wakakaka...
Aduhhh..gatal2 go away..come again another day!!! (eh...baik ko jgn dtg terus dh!!!!)



Sumber gambar : Mr. google

Nota kaki :
-Dah dengar lagu MZ " Insyaallah" versi melayu..not bad..sesape yg belum dgr leh cari di youtube or leh p ke blog nie...

4 comments:

Kakzakie said...

Salam Rania,

Jangan suka garu muka dgn kuku walau kuku pendik. Ala.... pergi je buat facial. Mesti ok punya....

RaNiA said...

w'salam kakzakie..

tue la tgn nie laju je nak garu2...dh lama tak wat facial..huhuhu..thanks 4 the advice ye..:)

Izan said...

tu la akibatnya asyik makan kerang jer. kan da gatal muka.... makan la ubat resdung... =)

RaNiA said...

weh izan mana da slalu..kebetulan je tue..ko nieh..tahu la jeles...hahaha..ubat takde la weh..tolong belikan leh???;p