Sunday, May 1, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Tak Suka Hijau

Assalamualikum..

HIJAU...
Memang la aku tak suka..
Tapi kaler tu selalu muncul..geram betul dibuatnya..
Aku maksudkan benda alah ni..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Asal kau hijau je..habis semua jadi slow...
Silap-silap hari bulan boleh disconnect terus..
Hangin satu badan bila kau muncul..
Nasib baik masa aku buat entry ni kau kaler biru..senang hati akak kau ni..


Macam ni la bagus..


4 comments:

anitaare said...

o ala..macam ni punya tikus pun ada colour ek..hijau..biru
yg akak tahu biru ngan merah aje..hehe

RaNiA said...

hehe..ni bukan tikus kak..time kaler hijau dia jadi "berukband"..time kaler biru dia jadi broadband..hahaha..

yana halim said...

hahaha....memula ingat Pas dgn BN tadi. t'balik dgn akak. akak suke hijau. bila kuning, tnet slow gile. bila merah langsung takde. huhu...

RaNiA said...

yana halim : hahaha..tak pandai nak berpolitik nie..hehehe..kira kaler akak byk lagi la dari sya ye..huhuhu..