Wednesday, May 25, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Kebuluran Melampau

Assalamualaikum...

Gambar di bawah adalah tanda-tanda tahap kebuluran yang melampau..
Kepada siapa-siapa yang ada simptom-simptom tersebut..cepat-cepat la ke kantin ok!!!!



Dah dekat 3 bulan Cik Ti tak dapat makanan berkhasiat..



Pencuci muka pun sedap jugak...

8 comments:

IDAZS said...

dasyatnya! mmg sah2 kebulur tu

Izan said...

kalau ko pakai krim yang cim ti gigit tu mesti akan bertambah cantik. maklumla kan da bercampur ngan air liur dia. eewww....

RaNiA said...

idazs : hari ni pun dia mengganas lagi...huhuhu

RaNiA said...

izan : ko cuba la dulu weh..klu terbukti baru kite cube lak...hahahah

Mama Kembar 3 said...

cik ti tu setaun tak yah cuci muka dah pasni, sbb dah telan terus hehhee

Nor said...

nasib baik kat moscow ni takde Cik Ti langsung..walhal lipas sekor pun tak nampak bayang...

RaNiA said...

mama kembar 3 : cik ti sekarang pun mementingkan kecantikan...hehehe

RaNiA said...

nor : cik ti n lipas tak mampu nak beli tiket flight ke sana...wakakaka...