Tuesday, May 24, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Di Sebalik Tabir Hadiah

Assalamualaikum...

Aku bukan seorang yang senang nak dapat hadiah...
Kalau dapat hadiah tu kira bertuah badan la...
Hadiah yang kat bawah ni kawan aku si Izan yang bagi...
Jauh tu..Italy mari...

Belum tu, meh aku nak promote sikit kawan aku ni...
Izan ni dia kawin dengan orang Italy dan duduk di Italy...
Dulu kami sama-sama belajar di UiTM..
Dok sebilik lagi tu..
Tinggi lampai orangnya dan kurus kering..
Bila jalan tu dah macam tengkorak berjalan...hahahahha...
Tapi itu dulu..sekarang ni nampak macam dah berisi sikit dah...
Dulu dia kata nak carikan pakwe Italy sorang kat aku..
Penat dah aku tunggu..tak sampai-sampai courier pakwe aku tu...hahahaha
Ishhh...melalut lalut lak dah...
Kalau korang nak tengok blog dia ke..nak mintak hadiah kat dia ke..sila klik sini...

Ok..balik pada cerita hadiah aku tu..
Hadiah tu Izan bawak masa dia balik bercuti dan sekali harung buat kenduri kawin dia di Malaysia..
Aku tak jumpa dia pun masa dia balik tu..
Hadiah ni dia kirim kat kawan aku, Abby yang kerja di Genting...
Si Abby dah bising-bising tanya bila aku nak ambik hadiah tu..hehehe
Dan aku hanya berjumpa dengan Abby bila dia terlibat dengan MATTA Fair di Penang...
Nak dekat SETAHUN jugak la baru hadiah ni sampai kat tangan aku...
Lama kan????? ;p

Aku saja tak mau ambil hadiah tu awal-awal...
Mana la tahu kot-kot hadiah tu boleh beranak ke..
Banyak la sikit hadiah yang aku dapat..
Tak gitu Izan????? hahahaha...

Ok la..jom kita tengok apa yang si Izan ni bagi aku...
Cantik...aku suka walaupun aku tak pakai...
Diam-diam eh..jangan gitau Izan..
Dia mesti hangin kalau dengar ni...shhhhhhh!!!!!




Ini la dia...set make up...bentuk love gitu..



Section 1 



Section 2 



Section 3

Sedikit pesanan buat Izan..

"Eh Izan...kau jangan la serik bagi hadiah kat kite lagi ye..
Kali ni kalau nak bagi..bagi la yang lebih grand ye"...hahahaha




Hadiah yang ini pulak bukan si Izan yang bagi ye...
Hadiah ni aku yang nak bagi pada kawan aku...
Tapi tak jumpa-jumpa dengan kawan aku sorang ni..
Rasanya dah dekat 2 TAHUN kot aku simpan hadiah ni..
Tak tahu apa dah jadi dengan isi kat dalam tu..
Agak-agak boleh jadi barang antik tak??????


5 comments:

Nieza said...

Assalammualaikum Rania...wahh best dapat hadiah tu...cantik tu...kalau di makeupkan tuannya sure lagi cantik tu.

RaNiA said...

Wsalam...mmg best pun dpt hadiah tue..tapi tuannya tak pandai bermake up..tue yang ruginya...;-)

Izan said...

weh, baru nak amek hadiah aku. sib baik la adiah aku tak basi. ish.. ish .. ish...

so, apa lagi tempek la mekap ko tu kat muka. penat tau aku beli. pasni takmau bg adiah lg da ler. huhuhuhuhu

RaNiA said...

izan : lama dah la amek..baru cerita jer..jgn la segan2 nak bagi hadiah lagi..kite terima ngan hati yang terbuka...hahahha..

Permata Ixora (Apie & Izua) said...

BESTNYE DPT ADIAH TUE....BILA KO NAK BG ADIAH KAT WA...24 JUNE NIE BIRTHDAY WA....