Monday, May 9, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Aku Ke Kuno??

Assalamualaikum...

Petang tadi masa melayan FB, aku terbaca status seorang kawan meneman tunangnya makan..
Biasa la kan..alangkan belum ada apa-apa ikatan pun dah keluar sama-sama...
Bila dah tunang lagi la perkara biasa...
Aku pun tak pelik dengan perkara-perkara macam tu..
Kawan aku ni akan berkahwin hujung bulan ni..
Dah tak lama dah..tak sampai sebulan pun lagi..

Tapi tak tahu la kan..
Mungkin aku ni kuno sikit kot...
Aku rasa pasangan-pasangan yang dah dekat nak kawin ni patut kurangkan perjumpaan..
Ikutkan orang dulu-dulu terus tak bagi jumpa sampai tiba hari nikah..

Tapi tak tahu la kan..
Ini pendapat aku je..lain orang lain pendapat / pandangan...
Zaman sekarang rasanya dah tak diamalkan lagi benda-benda macam tu..
Mungkin betul la agaknya aku ni kuno..


2 comments:

Izan said...

weh, aku tgk keadaan kat msia aku jadi takut ko tau. org italy pun tak cenggitu. eeiii... seram. baru tunang da berlagak cam da berkawen. payah payah...

RaNiA said...

hmmm..nak wat caner weh..mmg payah skrg nie..