Tuesday, June 21, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Terganggu Tapi Diamkan Aje

Assalamualaikum...

Aku pelik la dengan perangai sesetengah orang ni...
Buat apa-apa tanpa memikirkan orang di sekitar dia selesa ke tak ke dengan apa yang dia buat...
Seriously aku agak terganggu atau boleh aku kata memang terganggu setiap kali situasi tu berlaku..
Tapi untuk menegur, aku bukan orangnya...
Terlalu banyak yang aku fikirkan kalau langkah tu yang aku pilih...
Mungkin dia akan rasa segan / perhubungan tak semesra dulu atau apa-apa je la yang berunsur negatif...
Untuk salahkan mereka 100% pun tak boleh jugak..
Sebab mungkin bagi mereka benda-benda ni sesuatu yang normal..
Dan mungkin bagi sesetengah orang benda ni tak menjadi satu gangguan kepada mereka..
Namun dari satu sudut yang lain, kita harus fikir kalau situasi tu terjadi kat kita, apa yang kita rasa??? 
Terganggu ke??? tidak ke????..
Tapi berbalik kepada apa yang aku cakap tadi..mungkin situasi tu sesuatu yang biasa-biasa je buat mereka...
Jadinya aku mengambil keputusan untuk tahan dan diam je la...
Kalau agak-agak tak tahan, aku lari je la dari situ...






0 comments: