Sunday, November 6, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Salam Aidiladha

Assalamualaikum...

Pagi ni sekeluarga segak berbaju raya..
Menu raya ialah Nasi Tomato dan Lontong..
Menyantap juadah raya bersama keluarga kecuali Along yang rasanya sejak kahwin hanya pernah sekali sahaja balik raja haji dengan kami..
Nasi Tomato abah buat..sedap..
Lontong mak buat..pun sedap..
Aku hanya jadi pembantu di dapur..hehehe..

Selesai makan..aku dan adik mengadap PC..
Mak, abah dan opah mengadap TV..
Itulah aktiviti hari raya kami..
Program Qurban di taman ni hanya akan dilangsungkan esok..
Jadinya hari ini memang tiada aktiviti..
Jiran-jiran setaman majoriti balik kampung..kebanyakan mereka kampung dekat-dekat je..tak macam kami..
Hmmm..baju raya adik dah lama hilang..dan baju raya aku ni pun kejap lagi hilang la ni..hehehe..

Selamat Hari Raya Qurban Semua...


* entry tak bergambar sebab tuan blog selalu terlupa nak ambil gambar..;p

1 comments:

Dalila Hamid said...

Salam Aidiladha......... :)