Friday, November 4, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Pancit Lagi

Assalamualaikum...

Masuk kali ni dah dua kali aku berhadapan dengan kejadian tayar kereta pancit..
Leper terus tayarnya..bukan sikit-sikit pancit..
Dulu kena paku..kali ni ke tembus dengan skru..
Dulu jadi masa nak ke pejabat di pagi Sabtu..
Hari ni jadi masa nak balik kampung di pagi Jumaat..
Nasib baik tak balik kampung petang atau malam semalam..
Nasib baik jugak dua-dua kali jadi masa di rumah..
Kalau la jadi di highway ke atau kat tempat lain, tak ke haru...

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi membantu..
Harap kawan setaman, hmmm..katanya ada di luar..
Tapi kawan yang datang membantu bagitahu terserempak dengan si polan ni baru nak keluar dari kawasan taman masa dia masuk taman ni..
Lantak la..tak nak tolong sudah..
Tak kuasa nak mintak tolong dan nak menolong dah lain kali..
Hmmm..jahat kan..

Ya Allah jauhkanlah hamba mu ini dari sifat dengki dan dendam..Aminnn...

1 comments:

Nieza said...

Assalam rania, apa khabar? lama tak singgah sini..siannya tayar pancit tu. nieza pun pernah ada pengalaman mcm tu sib baik ada Hamba Allah dtng tolong.

salam aidiladha juga buat Rania sekeluarga yer:)