Saturday, October 1, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Gatal Lagi

Assalamualaikum...

Berkurun baru nak update blog..
Minggu lepas very the buzy dengan program HPPN..
Jam 11 malam baru balik rumah..nak buka laptop pun takde mood dah..
Walaupun penat, tapi enjoy..1st time terlibat secara aktif (kononnya la..;p) 
Tapi maaf la..gambar takde..terlalu asyik bekerja (ayat poyo)..hehehe

Panjang pulak mukadimahnya..;p
Sekarang ni aku tengah dilanda kegatalan..huhuhu..
Dulu aku pernah cerita kat sini dan sini..
Dulu tak teruk sangat..tapi kali ni agak teruk..
Berbintat-bintat tangan, kaki, badan..
Tapi kat tangan la paling banyak..gatal pulak tu..huhuhu..

Tak tahu apa puncanya..
Tapi sekarang ni bendang depan rumah aku tu tengah dibajak..
Aku agak mungkin penyebabnya serangga dari bendang tu kot..
Depa dah terbang masuk dalam rumah aku..
Tapi yang peliknya housemate aku takde lak kena gatal-gatal..
Mungkin kulit dia tebal and kebal kot...hehehe...

Semalam pergi beli ubat di farmasi..
Hilang la sikit bengkak-bengkak tu..
Tapi kadang-kadang masih rasa lagi gatal-gatal tu..
Harap-harap makin elok la..
Tak nak pergi klinik..takut pulak kena cucuk nanti...huhuhu..



2 comments:

anitaare said...

ingat tadi gatal lain..cepat sembuh ye dik

RaNiA said...

hehehe..harap2 gitu la..tq kak...