Sunday, September 18, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Ole-Ole Dari Kampung

Assalamualaikum...

Memandangkan lepas raya kali ni kami terus balik Penang, makanya tak dapat la nak beli keropok lekor sebagai ole-ole..
Masa singgah di Pantai Marang, aku ada la beli bendalah ni..
Dah lama tak makan..seingat aku masa kecik-kecik dulu selalu la makan..
Selalu jugak main sembur-sembur..hehehe..

v
v
v
v
v
v
v



Ini bukan pensel ke apa ke ye..
Ini aku panggil sagon..tak tahu la orang lain panggil apa..
Ada jugak yang panggil sagu kot..tak pasti tentang yang tu..
Bungkus elok je..warna-warni..
Budak-budak memang suka la kalau tengok..
Dan aku pun salah seorang daripada mereka...hahaha..



Tinggal kaler merah je..coz yang lain dah diberi pada kawan-kawan ofis..
Belum buka pun lagi..entah bila nak makan tak tahu la..
Entah-entah tak makan kot..
Kalau ada sapa-sapa nak habaq mai la ye..boleh bagi..hehehe..


4 comments:

harleena said...

Sagun, sedapnya. Lama dah tak makan..

RaNiA said...

harleena : memang sedap kak leena..teringat zaman bebudak dulu..tapi tak makan-makan lagi sagun tue..hehehe

Izan said...

weh, aku tau sagun ni. sedapnya. aku suka makan dolu2. tolong pos... hehehehehheh

RaNiA said...

izan : ko nak ke zan..boleh2..mmg tak bermakan lagi pun..hehehe