Friday, August 12, 2011 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Terlebih Rajin

Assalamualaikum...

Mata rasa penat, rasa pedih..
Cuba tidur tapi tak mahu lena pulak..
Sudahnya tengok tv je la..
Dalam dok tengok tv teringat pulak popia goreng..
Biasalah kan..time perut tengah lapar..macam-macam makanan terjah ke otak ni..huhuhu..
Sudahnya petang ni rasa macam terlebih rajin lak nak buat popia goreng..
Nak buat puding longan jugak..
Asalnya nak buat 2 minggu sudah..beria-ia ajak member pergi beli bahan dia..
Last-last kena serangan sakit kepala terus hanyut di bawa ombak..
Semalam siap bawak balik rumah mak lagi bahan dan resepinya..
Kalau tak buat, tak tahu la..nampak sangat malasnya anak pak duan ni..hahaha..
Sebelum tu nak layan cerita cina dulu kat youtube..
Semalam sempat tengok setengah jalan je gara-gara lewat keluar rumah..;p


2 comments:

izaz dania said...

t klau dah jadi resepi akak tue, anto la skit kat flet bukit jambul..jgn lupa tau..hehehe..

RaNiA said...

izaz dania : dah abis la za...nanti la buat lain yek..;-)