Friday, December 31, 2010 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Welcome New Year


Tahun Baru Untuk Permulaan Baru....
Walaupun takde azam baru..
but still aku harus dapatkan achievement yang lebih baik dlm semua hal...

Tak terlalu teruja untuk menyambut tahun baru coz mmg tak penah sambut pun...;-)
Masih igt lagi zaman blaja dulu...
Ada member yg sanggup naik bus dari Melaka ke KL semata2 nak celebrate NY...

For me..maaflah..
aku tak suka nak penatkan diri utk benda2 yg tak memberikan apa2 keuntungan...
tapi tak bermakna aku anti sosial ok!!!!

Bertambah tahun, maka bertambah la usia aku...
Moga2 aku akan lebih matang seiring pertambahan usia yg tak kupinta ini...huhuhu...
Moga2 rezekiku akan lebih bertambah...
Moga2 aku menjadi muslimah yg lebih solehah..
Moga2 aku lebih menyerlah di dalam kerjaya aku...
dan....
MOGA2 CEPAT BERTEMU JODOH !!!!!
(wakakaka..ayat tak leh tahan...)

SELAMAT TAHUN BARU 2011 !!!!!!!!!!!

HAPPY NEW YEAR 2011 !!!!!!!!!!!


Sumber : Mr. Google

0 comments: