Thursday, December 30, 2010 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Conteng Planner

Tinggal lagi 2 hari nak tukar tahun..
Apa azam baru??? 
Hmmmm...(panjang!!!)
TAKDE azam baru coz azam lama pun takde..hehehe

Tapi yang pasti aktiviti menconteng planner akan diteruskan...
Tajuk contengan "Contengan Belanje Harian" ;p
Alhamdulillah untuk tahun 2010 nie aku berjaya mencatat semua perbelanjaan harian aku...
Terkucir 2 3 items tue biasa la..kekadang terlupa...
(tapi tak pernah sesaja wat lupa ye...)

Kiraan belanje Jan - Dis 2010 pun dh dibuat...
Wah banyak jgk aku belanja rupanya...
Ada yang melebihi gaji bulanan aku..caner tue??? aku pun konpius nieh!!!!


~ TQ Mr. Planner !!! Jasamu dikenang.. ~


~ Selamat bertugas Miss Planner :-) ~


^ SELAMAT TAHUN BARU !!!!!! HAPPY NEW YEAR !!!!!! ^





0 comments: