Saturday, May 18, 2013 | By: ~ AppLe BLosSoM ~

Zon Selesa

Assalamua'laikum

Dua hari lepas keluar makan McD dengan mak dan abah.
Abah nasihat dan ingatkan supaya fikirkan sama kehidupan di masa depan.
Bila difikirkan semula memang betul kata abah. Saya sekarang berada dalam zon selesa.
Bukan tak difikirkan tentang masa depan terutamanya hal yang satu itu, tapi disebabkan berasa selesa dengan keadaan sekarang saya tiada usaha untuk ke arah itu walaupun tidak dinafikan perkara itu sentiasa bertandang dalam kotak fikiran ini.
Abah cakap dia yakin saya boleh uruskan hidup saya, asalkan ada kerja dan duit tapi dari segi yang lain saya perlukan seseorang untuk sama-sama uruskan (walaupun dia tak cakap yang ini directly tapi saya faham).
Rupa-rupanya mak dan abah risau dengan kehidupan saya, sedangkan selama ini saya lihat mereka seperti tidak kisah. Rasa nak menangis bila dengar abah cakap macam tu tapi ku tahan labu..ku tahan..

0 comments: